rosegoldstrike

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Malin & Tjossan - 11 oktober 2011 21:15

Åååh, suget efter att ställa ut Tjossan växer mer och mer ju oftare jag tittar på hennes tjusiga mamma, pappa och syskon. Jag vill komma igång ordentligt med utställningsträningen, det har inte varit det största fokuset sen ett tag tillbaka. Efter påflugningen har fokuset varit att bara vara, i miljö med mycket rörelse. Folk utifrån ser förbättringen hos TJ men för min del är det relativt svårt att se. Jag vet ju bara att det är en markant skillnad när hon kommer ut till B-klubben och vi är bland hundar och folk. Det jag dock har märkt är att hon kan vara sitt vanliga jag på klubben när vi går undan och lattjar - vilket är positivt. Kanske kommer hon, sakta men säkert bli sitt vanliga jag. Kanske inte, men jag hoppas och ska träna vidare.


Det är ringträning med Gerard O'Shea varannan vecka i Västerås vilket jag vill gå på. Ska höra med Tone om vi ska gå på det nästa vecka då vi har pratat om det förut. Hoppas - hoppas! Det skulle vara väldigt givande och skitkul rent ut sagt! 


 

Vi hörs!

(3-2 Sveeeeriiigeeeeeee!!) 

Fakta Tjossan

Namn: Sun-Hee's Rose Gold Strike

Ras: Chinese Crested Powder Puff, s.k. Kines

Född: 2010-12-09

Färg: Viltfärgad

Hälsostatus: För ung

Utställning: HP 3:e plac, inoff.

Stamtavla

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Mina vänner

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards