rosegoldstrike

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

♥ två videofilmer

Av Malin & Tjossan - 22 september 2011 21:22

Jag har ju berättat ett antal gånger, om jag inte minns helt fel att jag tränat några lydnadsmoment med Tjossan. Efter träning på brukshundsklubben idag tänkte jag att det kanske var dags att visa det på film, så mamma filmade.  

Linförigheten (den bit Tjossan kan än så länge) blev även filmad, får se om den kommer upp senare... Ser ut som en säckpåse.. Hehe


Inkallning


 


Hopp


 


Vi hörs! Kraamis 

 
 
Tina & co

Tina & co

22 september 2011 21:34

Säckpåse,,,det var bra,,såklart du måste gå lite långsammare i början..lägg upp den nu=)

http://www.bluewingfires.com

Malin & Tjossan

22 september 2011 21:35

Det är ju sant! Får se....

 
Tone

Tone

23 september 2011 14:24

Tack :D
Allt är bra med oss, hon blir snart ett år lillskruttan, helt sjukt vad det går fort.

Åh vad duktiga ni är, jätte kul att se film så upp med fler! :) Elsa är ganska duktig på inkallningen men hin sätter sig inte lika fint efteråt haha. Såg att de har ringträning varannan onsdag på hässlö som jag och elsa tänkte gå på någon gång. Har ni testat?
Kram

http://foodloveandphotography.blogg.se

 
Elin

Elin

23 september 2011 18:22

Halloj där! :)

Va kul att titta på lite filmer, duktiga ni är :)

http://www.fluffmonster.blogg.se

 
Elin

Elin

26 september 2011 15:23

Hallå där igen :)

Vilket sammanträffade. :)

Jaa, jag känner Emma :) En jättehärlig tjej, vi träffas via ett jobb och hållt lite kontakt sen dess :)

http://www.fluffmonster.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin & Tjossan - 19 augusti 2012 16:53

http://rosegoldstrike.devote.se Besök oss gärna där!♥ ...

Av Malin & Tjossan - 5 januari 2012 12:42


Hallå! Nu var det väldigt länge sedan jag skrev blogg, pinsamt... Men, nu är det ett nytt år som för med sig ny tid att spendera till bloggen - hoppas jag.. Tjossan fyllde ett år dem nionde december och jag tänkte sammanfatta hennes första år. Förber...

Av Malin & Tjossan - 4 november 2011 15:05

Bloggplatsen har tydligen förstorat bloggarna så nu hänger inte min header med alls i svängarna.. Hmm.. måste göra en ny, vad roligt... Haha   Tjossan har fått en present och inte av sin matte! Den väldigt fina presenten har hon fått av Kickens m...

Av Malin & Tjossan - 11 oktober 2011 21:15


Åååh, suget efter att ställa ut Tjossan växer mer och mer ju oftare jag tittar på hennes tjusiga mamma, pappa och syskon. Jag vill komma igång ordentligt med utställningsträningen, det har inte varit det största fokuset sen ett tag tillbaka. Efter på...

Av Malin & Tjossan - 9 oktober 2011 18:39


Ja, rubriken säger det mesta. Tjossan blev tio månader idag, tio månader. Tvåsiffrigt. Oj, vad gammalt det känns, eller, gammalt. Nej, inte gammalt, men, vad länge jag har haft henne. Jag har inte tänkt att göra någon slags redogörelse för hur hon är...

Fakta Tjossan

Namn: Sun-Hee's Rose Gold Strike

Ras: Chinese Crested Powder Puff, s.k. Kines

Född: 2010-12-09

Färg: Viltfärgad

Hälsostatus: För ung

Utställning: HP 3:e plac, inoff.

Stamtavla

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Kategorier

Mina vänner

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards