rosegoldstrike

Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Malin & Tjossan - 19 februari 2011 20:58

(klicka på bild för något större format)

 

♥ 1 ~ superglad voffe efter första badet

♥ 2 ~ superglad voffe precis innan första badet

♥ 3 ~ superglad voffe efter första badet


Var bara tvungen att visa bild nummer ett i större format, så att ni ser vilken blick.. OCH den ljusa färgen som tittar fram mer och mer, vecka efter vecka.   

Min fiina, fiina Tjossan ♥

  


Ha'de så gött!  

Av Malin & Tjossan - 19 februari 2011 20:31

Ja, nu har en vecka gått sedan den sista uppdateringen i bloggen.. Jag har inte haft någon riktig tid att skriva.. Ursäkta! ♥


Som en tio-veckors valp är hon en otroooligt trygg och mysig valp som njuter av varenda sekund i livet. Jag älskar hela hennes temperament och utstrålning!! Ni måste träffa henne för att förstå vad jag menar, det är himla svårt att förklara.. Jag hade aldrig förväntat mig en sådan liten tuff tjej, men jag är otroligt glad över det! Ärligt talat så har jag aldrig, än så länge sett lilltjejen rädd utan att gå fram till saken hon tyckte var lite skum. Hon reder ut det liksom.   Men ja, hon har aldrig blivit riktigt rädd ännu, så det har inte varit så farligt..

  


Hejdå!

Fakta Tjossan

Namn: Sun-Hee's Rose Gold Strike

Ras: Chinese Crested Powder Puff, s.k. Kines

Född: 2010-12-09

Färg: Viltfärgad

Hälsostatus: För ung

Utställning: HP 3:e plac, inoff.

Stamtavla

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Kategorier

Mina vänner

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards